dimarts, 10 de gener del 2012

MILLA URBANA FLIX

Primera participació a la milla urbana de Flix. Vaig superar la vergonya a participar al propi poble. El resultat, des del punt de vista classificatori no va ser bo, el desè de 10 participants. Però, si tenim en compte que era el participant amb menys experiència en el tema de les curses, que no havia preparat aquesta distància, i que l'única referència que tenia era que els 1500 metres, en els millors dels casos, els recorria en 6'15'', crec que tinc prou motius per sentir-me satisfet ja que els 1609 metres de la prova els vaig fer en 5'49''.
Vaig tenir les sensacions de particpar en una cursa ràpida de nassos, anar tota l'estona a tope i arribar a la meta extenuat. L'amor propi va fer que intentés no despenjar-me gaire dels companys que anaven inmediatament abans que jo.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada