dimecres, 11 d’abril del 2012

CAMINADA PER FLIX I RIBA-ROJA

El diumenge amb l'amic Edu vam fer una caminada per aquests dos pobles riberencs. Una ruta seguint els marges del riu Ebre.Vam fer l'anada pel costat dret del riu, sortida des de l'embassament de Flix, passant pel costat de la fàbrica, travessant el poble de Riba-Roja i arribant fins el pantà d'aquesta localitat, només ens vam desviar un moment per pujar a l'ermita de Santa Madrona. La tornada va ser pel marge esquerre del riu, passant per l'Espai Natural de Sebes i arribant a Flix creuant la pressa (el pont).
Uns 28 quilòmetres sense parar, bé, una petita parada per fer unes fotos des de l'ermita de Sta. Madrona. Per la meva banda he de dir que vaig arribar força cansat, i el dilluns enlloc de descansar me'n vaig a córrer 10 quilòmetres, clar, el dia següent, fis i tot, em feien mal les plantes dels peus, però ara ja estem bé.
Què Edu, i tu com vas arribar? ja ja ja. Fes un comentari home, que aixi sabré que algú s'ho ha mirat.

4 comentaris:

  1. Ja et dic jo com va arribar, fet caldo!! És que ja no està preparat per fer certes coses sense entrenar una mica...je je!!

    ResponElimina
  2. Es que el ritme que portàvem era prou bo, al final vam baixar una mica, les cames no podien.

    ResponElimina
  3. A veure, despres de 28 Km vaig tenir les "agulletes" de rigor. Sobretot fan mal dos díes despres de la sortida(dimarts) pero ara ja recuperat i preparant-me per a mes caminades. En el teu cas Josep, vas veure que caminar a bon ritme (que no passejar) fa treballar uns musculs diferents que quant corres.

    ResponElimina
  4. Si sí, és diferent. A mi em recorda a com acabo les curses de muntanya.

    ResponElimina